בניית אתר לרופא פלסטיקאי
האתגר בבניית אתר לרופא פלסטיקאי שהוא צריך להיות בדיוק כמו שהלקוח רוצה.
הסיבה לכך היא כאשר אנחנו בונים אתר לפלסטיקאי, הוא רוצה שהוא ייצג את המקצועיות, המקצוענות שלו ואת הדיוק בעבודת שלו, כמו שהוא אומר, זה מייצג אותי.
את כל אלו ניתן לראות באתר.
האתר נכון להיום עושה את העבודה, ואיך אנחנו יודעים, יש לנו יכולות למדוד, שזה פחות מעניין את הרופא.
מעניין אותו שלקוחות שמגיעים יסגרו, ואת זהה אנחנו שומעים מהפלסטיקאי עצמו" "לקוחות שאני מפנה לאתר כבר סוגרים" תהליך הבסיס של בניית האתר לד"ר רובינוב, היה פשוט מבד"כ, לא היה צריך להתעכב עליו. אבל הפינישים האחרונים, אלו הוו את האתגר בבנית האתר לרופא. האמת אלו בד"כ לוקחים את מרבית ההשקעה והעבודה. הוא העדיף פונטים קטנים יותר. ממה שחשבנו שנכון לו, מיקום ונראות התמונות. היה מעט אחרת.
בסופו של דבר הלקוח יצא מרוצה, וכנראה שהיה נכון להקשיב לרופא, הלידים מגיעים אליו.
הרופא גם נשאר כלקוח לתחזוקה שותפת של האתר כי הוא מעדיף שיעשו לו את העבודה, מה שהוא יודע זה לנתח.. זה נכון, לתת לבעלי המקצוע לעשות את העבודה. הוא ינתח ואנחנו נעדכן את התכנים, בדיוק כמו שלמדנו שהוא אוהב.